Nappal Doktorandusz, Éjjel Gasztronómiai SzerzőMizantróp Metál Kíséretében |
|
Gasztronómiai Szerző |
Kiskoromtól kezdve imádtam az édességeket, úgyhogy elég hamar óriási hobbim lett a sütögetés. Majd 2016-ban elindítottam – akkor még ici-pici – Süti MáMohr gasztroblogomat azért, hogy megosszam a gasztronómia iránti szeretetemet és ötleteimet szintén gasztronómia imádó emberekkel.
Egyetemi éveim alatt egyre jobban beleástam magam először a receptfejlesztés, majd a food styling, végül pedig az ételfotózás világába. Hamar adódott lehetőségem olyan nagyobb vállalatokkal és márkákkal együttműködni, mint a Marie Claire magazin, a Szarvasi Mozzarella és a Budafoki Élesztő.
2021. szeptember 15.-én jelent meg első könyvem nyomtatásban Segítség sütéshez, főzéshez címmel. Sokkal nagyobb sikere lett a kiskönyvnek, mint amire számítottam!
2022. május. 01.-én megjelent a Ma már nem elég, ha finom… annak is kell látszania! c. könyvem, amin jó pár hónapot szorgoskodtam.
Mára nyolc évvel az indulása után a Süti MáMohr egy népszerű gasztrobloggá nőtte ki magát, sok kis Gasztro Rockstárral, akik rendszeresen készítik el az általam publikált recepteket.
2016 |
2023 |
|
|
Doktorandusz |
Az élelmiszer-marketing és a közösségi média egyre szorosabban összekapcsolódik. A közösségi média platformok olyan teret biztosítottak az élelmiszer-marketing szakemberek számára, amellyel nagy tömegeket érhetünk el sokkal személyesebb módon és költséghatékonyabban. Viszont, hogy hogyan lehet hatékonyan bevonni és elérni a fogyasztókat ebben a folyamatosan fejlődő és tartalommal telített médiakörnyezetben az egy nagyon problémás kérdés – mellyel PhD kutatásom során foglalkozom.
Gasztronómia iránti érdeklődésemet volt már lehetőségem tudományos vonalon is kamatoztatni. Először 2020-ban a magyarországi gasztronómia aktuális trendjeit és a közösségi média gasztronómiára gyakorolt hatását vizsgáltam. Majd 2022-ben pedig a kutatásom a webanalitika élelmiszermarketingben való alkalmazására és felhasználási lehetőségeire vonatkozott, ami további lépést jelentett a témában való tudományos elmélyülésben. Utóbbi kutatással Országos I. helyezést értem el, a 36. OTDK Közgazdaságtudományi szekciójának Marketing – Élelmiszer tagozatában. 2023 márciusában kvalitatív kutatást készítettünk a hazai online véleményvezérek piaci attitűdjeiről, mely eredményeinek szélesebb körű közlésére volt lehetőségünk a magyar üzleti élet legjelentősebb FMCG-szaklapjában is. Az év szeptemberétől pedig a Pécsi Tudományegyetem Marketing és Turizmus Intézetében folytatom kutatásaimat Doktoranduszként.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának elkötelezett PhD ösztöndíjasaként arra törekszem, hogy lehetőség szerint aktívan hozzájáruljak a Marketing és Turizmus Intézet életéhez. A kar marketing kurzusán oktatói feladatot látok el, valamint időről időre helyi középiskolásoknak is tartok kurzusokat, ahol olyan aktuális témákról beszélek, mint a médiatudatosság, az influencer marketing és a self-marketing. Továbbá az évente megrendezésre kerülő Kutatók Éjszakája programsorozaton személymarketing és karaktergyilkosság témakörökben színesítem az egyetem láthatóságát.
Videóinterjúk |
Kutatói Portré
Karrierút