Nappal Doktorandusz, Éjjel Gasztronómiai Szerző

Mizantróp Metál Kíséretében
mohr mira pte ktk doktorandusz

Mohr Míra Süti MáMohr GasztroRockstar kötény

Gasztronómiai Szerző

Mohr Míra #GasztroRockstarKiskoromtól kezdve imádtam az édességeket, úgyhogy elég hamar óriási hobbim lett a sütögetés. Majd 2016-ban elindítottam – akkor még ici-pici – Süti MáMohr gasztroblogomat azért, hogy megosszam a gasztronómia iránti szeretetemet és ötleteimet szintén gasztronómia imádó emberekkel.

Egyetemi éveim alatt egyre jobban beleástam magam először a receptfejlesztés, majd a food styling, végül pedig az ételfotózás világába. Hamar adódott lehetőségem olyan nagyobb vállalatokkal és márkákkal együttműködni, mint a Marie Claire magazin, a Szarvasi Mozzarella és a Budafoki Élesztő.

2021. szeptember 15.-én jelent meg első könyvem nyomtatásban Segítség sütéshez, főzéshez címmel. Sokkal nagyobb sikere lett a kiskönyvnek, mint amire számítottam!

2022. május. 01.-én megjelent a Ma már nem elég, ha finom… annak is kell látszania! c. könyvem, amin jó pár hónapot szorgoskodtam.

Mára nyolc évvel az indulása után a Süti MáMohr egy népszerű gasztrobloggá nőtte ki magát, sok kis Gasztro Rockstárral, akik rendszeresen készítik el az általam publikált recepteket.

2016

2023

mohr mira 2016

mohr míra könyvek 2023

Doktorandusz

Mohr Míra OTDK I. helyezett

Az élelmiszer-marketing és a közösségi média egyre szorosabban összekapcsolódik. A közösségi média platformok olyan teret biztosítottak az élelmiszer-marketing szakemberek számára, amellyel nagy tömegeket érhetünk el sokkal személyesebb módon és költséghatékonyabban. Viszont, hogy hogyan lehet hatékonyan bevonni és elérni a fogyasztókat ebben a folyamatosan fejlődő és tartalommal telített médiakörnyezetben az egy nagyon problémás kérdés – mellyel PhD kutatásom során foglalkozom.

Gasztronómia iránti érdeklődésemet volt már lehetőségem tudományos vonalon is kamatoztatni. Először 2020-ban a magyarországi gasztronómia aktuális trendjeit és a közösségi média gasztronómiára gyakorolt hatását vizsgáltam. Majd 2022-ben pedig a kutatásom a webanalitika élelmiszermarketingben való alkalmazására és felhasználási lehetőségeire vonatkozott, ami további lépést jelentett a témában való tudományos elmélyülésben. Utóbbi kutatással Országos I. helyezést értem el, a 36. OTDK Közgazdaságtudományi szekciójának Marketing – Élelmiszer tagozatában. 2023 márciusában kvalitatív kutatást készítettünk a hazai online véleményvezérek piaci attitűdjeiről, mely eredményeinek szélesebb körű közlésére volt lehetőségünk a magyar üzleti élet legjelentősebb FMCG-szaklapjában is. Az év szeptemberétől pedig a Pécsi Tudományegyetem Marketing és Turizmus Intézetében folytatom kutatásaimat Doktoranduszként.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának elkötelezett PhD ösztöndíjasaként arra törekszem, hogy lehetőség szerint aktívan hozzájáruljak a Marketing és Turizmus Intézet életéhez. A kar marketing kurzusán oktatói feladatot látok el, valamint időről időre helyi középiskolásoknak is tartok kurzusokat, ahol olyan aktuális témákról beszélek, mint a médiatudatosság, az influencer marketing és a self-marketing. Továbbá az évente megrendezésre kerülő Kutatók Éjszakája programsorozaton személymarketing és karaktergyilkosság témakörökben színesítem az egyetem láthatóságát.

 

Videóinterjúk

Kutatói Portré

mohr míra pte ktk kutatói portré

Karrierút

mohr míra süti mamohr karrierút

 

Mejelenésekhez katt ide

mohr míra dr. törőcsik mária kutatás mohr míra interjú mohr míra pte ktk fészek a hónap hallgatója hogyan gondolkodnak a gasztroinfluenszerek? mohr míra bama.hu mohr míra marie claire

Ajánlásokhoz katt ide

megjelenések ajánlások

[instagram-feed]